Naslovnica
Slični Sadržaji
Najčitanije
NaslovnicaKontakt
Ne želim da mi diktiraju kako da živim

Autor: Administrator, 24-05-2008 10:16

Nedavno sam naišla na Vaše stranice i onako ih letimično prošla, ali sam ih danas detaljnije pročitala i pitam se jeste li vi odustali od borbe za svoja prava ili ne. Ili su se smilovali župnici? Kako sam već pisala, živim blizu crkve i danas sam malo pukla jer su zvona bila glasnija nego ikada, piše posjetiteljica ...

Napisala sam sanitarnoj inspekciji početkom 5. mjeseca dva emaila na Pitanja čitatelja gdje oni navode kako će odgovoriti.

Pošto sam bila toliko danas rastrojena od toga što se ne mogu naspavati već neko vrijeme, jednostavno sam ih izvrijeđala jer mi nisu ništa odgovorili i nije me sram.

Župnika sam zvala, ali on ima uključenu sekretaricu, a k njemu ne idem jer se bojim da bih mogla izgubiti kontrolu. A, kad me probudi onom zvonjavom i da mi je blizu, onako u afektu, mislim da bih ga mogla i zadaviti.

Ja se seliti ne mislim, a ne mogu zamisliti da do kraja svog života moram podnašati taj teror i to svakog dana. Kažu mi ljudi da ću se prilagoditi, a to mi najviše digne živce jer se ja ne želim prilagođavati nikome i nikada ako to meni ne paše i ne želim da mi drugi diktiraju kako da ja živim.

Čitam i po forumima da se sve više ljudi žali, ne samo na zvonjavu, nego i općenito na Crkvu kao instituciju i na svećenike. Pa kad bi se nekako udružili, našli i popričali što se može napraviti, a ja sam uvjerena da se ipak nešto može napraviti po tom pitanju. Prošle su 3 godine od vaših borbi, a sad je malo drugačija situacija, ljudi su sve više revoltirani stanjem u Lijepoj našoj. Neću odustati, makar izgubila sve živce, a ionako ih gubim svakodnevno buđenjem koje nisam naručila.

Odgovor posjetiteljici poslan e-mailom:

Nisam odustao od borbe, samo u posljednje vrijeme nisam imao vremena učiniti što namjeravam. Čim smognem vremena, zatražit ću da mi se prema zakonu o javnom informiranju odgovori što je učinjeno u vezi s mojim podnescima i prijavama raznim institucijama, a budući da očekujem muk ili birokratsko izmotavanje, pokrenut ću upravni spor protiv RH.

Razmišljam o osnivanju udruge građana koja bi se pozabavila rješavanjem ovoga problema, no ideja mi je još maglovita. Namjeravam konzultirati članstvo nekih ekoloških udruga, pa kad dobijem jasnije obrise te zamisli, računam i na Vas, kao i druge žrtve ovog terora.

Komentari posjetitelja (38) RSS feed comment
Komentira: Tea, 19-08-2010 09:12,
1. Za Miu
Mialim da je Anny mislila baš to i nakon drugog čitanja.
I to je tako uvijek, tko god ovdje napiše da mu smeta buka zvona - stvar je u nama bezbožnicima, smeta nam glas božji.
I podvlačim ono - tko nam to govori nek se srami!

Komentira: Mia, 26-07-2010 17:41,
2. skrećem pažnju
Dobar dan svima,
neutralna sam i ovdje samo čitam komentare, ali Tea u tvom odgovru Anny stoji nešto što ona uopće nije rekla, a ti joj to stavljaš u usta. Ona nifgdje nije napisala da vam smeta vjera, nego zvona, niti jedanput u njenom tekstu nije bilo spomena vjere nego vam je samo rekla ono što stoji - a to je - da će uvijek biti onih kojima smetaju zvona i onih kojima ne smetaju. Mislim da nije lijepo baš na ovaj način napadati nekoga. Malo bolje pročitaj pa ćeš vidjet što tamo piše.
By

Komentira: Tea, 21-07-2010 10:08,
3. 32. na znanje i ravnanje
Za Anny - postoje više vrsta zvona - ono obično zvono i elektronsko!
Živjela sam prije 30 m od crkve i župnik je zvonio pristojno, dao do znanja da je misa ali nije suludo zvonio i probudio sve živo i neživo u okolini.
Sad, u Ivanićgradskoj, nova crkva, župnik zvoni kao da mrzi sve oko sebe, pritisne gumb za elektronsko zvono u 7 ujutro, zvoni sigurno preko 2 min najglasnije što može! Na to se nitko ne može naviknuti i nastaviti spavati jer jednostavno zvoni toliko dugo da se ne možeš oglušiti i nastaviti spavati.
Nije lijepo da pišeš sve to što si napisala i osuđuješ sve kojima smeta buka zvona jer nama smeta buka i to što mi netko ne da spavati bio to kamion, vlak, avion, zvono crkve, a ne VJERA. Ti se možeš sramiti, a ne mi!

Komentira: Tea, 21-07-2010 08:59,
4. Buđenje u 7 u nedjelju i subotu
Ma da je to zvono normalno, da kratko zvoni, navikla bi se, kako sam se navikla i na vlakove koji su stalno prolazili kod mog starog stana.
Ali ovo zvono je električno, to zvoni preko 2 minute, najglasnije što može!!!!!! To jednostavno mora svakog probuditi. Stanari su se bunili, pisali peticije, ali ništa! Nas sve jedan čovjek terorizira! U čije ime, u božje ne sigurno! U ime svoje mentalne nesređenosti i frustriranosti svoji životom! UŽAS!! I ne mogu vjerovati da nitko ništa ne može učiniti.

Komentira: Adacta, 10-07-2010 09:31,
5. Prijavi sanitarnoj inspekciji!
Lola, zbog apsurdnog novog zakona o zaštiti od buke, osuđena si da i dalje budeš žrtvom zvonjave u vezi s vjerskim obredima. Međutim, zbog emitiranja glazbe - koja nema liturgijski smisao i značaj - trebala bi podnijeti prijavu sanitarnoj inspekciji. Ja bih to učinio, jer takvo maltretiranje susjeda ne razlikuje se od glazbe iz nekog kafića.

Komentira: lola56, 09-07-2010 21:22,
6. Buđenje u 7 u nedjelju i subotu
Draga Tea! Ja sam ti pored crkve već 40 godina.Svaki dan,ali svaki dan,bilja to subota,nedjelja ponedjeljak.... crkva mi zvoni u 6 sati ujutro.I još par puta preko dana,15 min. prije svake mise,a da i u podne obavezno.Na taj zvuk zvona se s vremenom navikneš.Napominjem da sam stvarno 100 m od crkve.Ali mene ne smetaju zvona,nego crkveni razglas kada privlače "mlađariju" i dozvoljavaju im da rade što hoće.Pod krinkom kojekakvih "igara mladih".Sve sam im povjerovala da su jako brižni oko mladih.Aha.... Ali taj njihov razglas i puštanje neprimjereno glasne muzike i uznemiravanje 5000 ljudi oko crkve glupim pjesmama "domovinskim" me dovodi do ludila.Zvala sam Župni ured,Kaptol,kumila,molila,prek linjala da ugase razglas.... sve je ostalo na tome da kada oni hoće onda će ugasiti.I šta mogu? Odseliti nakon 40 godina sa ovoga mjest!!!!!!!!!!!!

Komentira: Anny, 09-07-2010 21:16,
7. na znanje i ravnanje
Dragi moji, a posebno lola65,
za vašu informaciju živim 20 m od crkve, zvonik 40 m, 3 zvona....
Živa i zdrava, pa sad,
živili vi meni, a zvona neka zvone, uvijek je bilo onih kojima smetaju i onih kojima ne smetaju, bit će tako zauvijek.
Lijepi pozdrav i na buduće salve i rafale po meni neću odgovarat, a znam da će ih biti.
Pozdrav :grin

Komentira: Tea, 06-07-2010 08:50,
8. Buđenje u 7 u nedjelju i subotu
Dakle, ne vidim povezanost ne voljenja crkve, boga i sveg što tu napominjete uz nemogućnost spavanja nedjeljom. Svaki dan se ustajem u 6 i imam neradni dan kada želim spavati ali mi nekakav župnik zato što je stisnuo gumbić za najglasniju i najdužu moguću zvonjavu u 7 ujutro to ne dozvoljava. Ne podnosim tu buku i da mi je taj župnik pri ruci u tom trenu ne bi se dobro proveo.
I to je zločin nad mnom, maltretiranje mog mira! Da proizvodim tu buku u subotu u ponoć susjedi bi mi zvali policiju, a ovako to moram trpiti.

Da li je netko uspio u ovoj državi riješiti ovaj problem i natjerati župnike da božji glas prenose na misi, a ne živčano zvoneći?

Komentira: Domagoj, 04-07-2010 08:18,
9. Žrtve neljudske bezobzirnosti
Zvona su zaista sve to što piše Cila, a poziva se te na burnu povijest, te Napoleona, pa Matoša i Britvića. Ali zvona su sve to kad grme tik uz prozor tuđe spavaće sobe, daleko od moje. No kad mahnitaju ispred prozora moga stana u svako doba dana i noći, ta Matoševa "svetinja" i "glas ljudske tuge, sloge i ljubavi" postaje obična zločinačka tortura i sredstvo mučenja, a moja malenkost žrtvom i mučenikom tuđe neljudske bezobzirnosti.

Komentira: cila, 04-07-2010 08:04,
10. zvona
...Na zvonima našim ispisan je dio naše burne povijesti, naše narodne i kulturne povijesti. Zvona su glasni svjedoci naše vjekovne vjernosti i religioznosti...
...Veliki slavni je zavojevač Napoleon rekao: «Zvona su najljepše što sam čuo u životu». Kasnije je to poetskije i preciznije izrazio naš hrvatski pjesnik «meštar stiha i trubadur Croatiae», velikan hrvatske riječi A. G. Matoš, napisavši «Zvona mi se čine svetinjom» a glas zvona «glas je ljudske tuge, radosti, molitve, sloge i ljubavi... Zvono je zračna, silna molitva što se svakidan tri puta penje put oblaka i do prvih zvijezda... Otmite selu zvono i ... oteli ste mu jezik kojim razgovara sa svevišnjim Bogom»...
«Zvonila su za oluje, - zvonila su za vjenčanja,
zvonila su za života - i za zadnja putovanja...
Boga su i ljude zvali - za trabakul koji tone...
Pričaju nam našu povijest - brižno kao otac sinu» (Drago Britvić)

Komentira: lola56, 12-06-2010 17:59,
11. crkvena maltretiranja
mučilište
Ja sam ti u ZG-u,Crkva Marije pomoćnice na Knežiji.Ovo što se događa u zadnjih par godina je stvarno za neizdržati.Sve mi se čini da ću morati bježati nakon 45 godina življenja na ovoj lokaciji.Ovi Salezijanci su masu ljudi istjerali sa Knežije (još prijete na je sve odo njihova zemlja i da smo svi mi na njihovom).Užas!

Komentira: Zozo, 12-06-2010 15:53,
12. Mučilište
Lola56, tvoj slučaj je jedan od mnoštva sličnih diljem - čini mi se - Lijepe njihove koju su dobili na raspolaganje ugovorom s Vatikanom. Možeš li navesti točnu lokaciju mučilišta u kojem živiš, ako se to može nazvati životom?

Komentira: lola56, 12-06-2010 15:18,
13. kako nas crkva maltretira
Draga Anny!Hoćeš se mijenjati samnom za mjesto stanovanja?Živim 10 m od crkve u stambenoj zgradi.Već 45 godina me crkva sustavno maltretira sa svojom zvonjavom.Ali to nije sve.Zadnjih 20 godina okuplja "mladež" pod krinkom "društvenoh igara".Stavili su zvučnike 9spred crkve i svaki dan ali svaki dan nav ijaju muziku i maltretiraju 5000 ljudi oko crkve.I nikom ništa.Ja sam molila župnika da ukloni zvučnike,da ih malo stiša,da ljudi stari bolesni ne moraju slušati njihzovi(ili bilo kakavu8 i čiju muziku),molila,zvala Biskupju..... ali od svega ništa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Komentira: Gordana, 04-04-2010 10:08,
14. zvonjava
U mom kraju postoje također vjernici, ali ne treba ih šokirati zvonjavamo da bi se odazvali na službu tj. misu, očito da vaši svečenici nemaju baš previše razumjevanja za svoje stado :sigh

Komentira: Delboy, 28-01-2010 09:31,
15. Buka kao dokaz vjere
Naravno da si griješna duša i dragi Bog to vrlo dobro zna. Lažno svjedočiš da je ovo stranica za one koji mrze sve vezano uz crkvu, a ona je samo za one koji mrze kršenje zakona o zaštiti od buke i protivzakniti i neljudsko zlostavljanje građana i njihove djece, bolesnika bespotrebnom bukom crkvenih zvona. Vjeruj mi Anny, nećeš steći božju milost zahvaljujući mahnitoj zvonjavi crkvenih zvona nego ljubavi prema bližnjima i razumijevanjem njihove potrebe za odmorom i snom. Molitva Bogu za prosvjetljenje duše i pameti potrebnija je tebi i svećenicima koji namještaju elektroniku za upravljanje zvonjavom nego onima koji smatraju da Bog ne traži buku kao dokaz vjere u njega.

Komentira: Anny, 27-01-2010 22:01,
16. Odgovor - posljednji
Ma o čemu ti pričaš, niti sam pokajnica niti sam griješna duša, a to i tako ti nemožeš znat, to zna samo i jedino Bog. A ja i dalje mislim ono što sam napisala da se na ovoj stranici javljaju oni koji su protiv svih koji kažu nešto pozitivno o crkvi ili kojima ne meta zvonjava crkvenih zvona, malo bolje pročitaj tekst iznad pa ćeš možda i shvatit. I pogledj sve teme otvormene na ovom forumu pa ćeš vidjeti da ja nisam ništa krivo rekla niti napisala i činjenica je da se samo neka pojavi netko kome ne smetaju zvona taj je odmah napadnut sa svih strana, pa eto tako i ja od tebe i od nekih drugih, a isto tako je činjenica (ponovo ti ponavljam da pogledaš i ostale teme) da se na nečiju izjavu da mu ne smetaju zvona zajedno počinje sa pedofilijom i svim ostalim....
Sa moje strane toliko, a što se tiče Boga moli se da on tebi prosvijetli tvoju dušu a i pamet.
Pozdrav

Komentira: Delboy, 26-01-2010 09:57,
17. Pokajnica Anny
Annny piše:
Quote

Znači priznaješ da si podlo lažno svjedočila i prekršila božju zapovijed ustvrdivši da je ova stranica za one koji mrze sve vezano uz crkvu, jer si shvatila da se radi samo o crkvenoj zvonjavi. Drago mi je da je Bog prosvijetlio tvoju grješnu dušu i naveo te da priznanjem kako si lagala okaješ svoj grijeh.

Komentira: Anny, 25-01-2010 21:49,
18. eto vidite
Dragi moji, vidite da sam bila u pravu i čim se netko poput mene pojavi(koji živi u blizini crkve i već se navikao na "suludu zvonjavu bešćutnih popova" - kako to vi tumačite)odmah atomski napad. Jadno, jadno....
Hehehe...
Zbogom!
P. S. Tanki su vam živčići
P. P. S. Znam da će me administrator izbrisat ali nema veze.

Komentira: Zvoni zvonce, 25-01-2010 11:56,
19. Bešćutnost
Anny ima bolesnu logiku po kojoj mrziš sve vezano uz Crkvu ako mrziš negativnosti koje i sama Crkva priznaje, kao na pr. pedofiliju svećenika. Isto tako, ako mrzim kad me u dane vikenda u rano jutro kad želim spavati probudi crkvena zvonjava, ja ne mrzim sve vezano uz crkvu, nego samo bešćutnost i bezobzirnost onoga tko me zlostavlja.

Komentira: Delboy, 25-01-2010 09:32,
20. Anny laže!
Draga Anny, tvoja tvrdnja da jer ovo je jedino i isključivo stranica za one koji mrze sve vezano uz crkvu i ostalo je glupa, netočna i u krajnjoj crti podla. Ovo je stranica posvećena problemu protivzakonite zvonjave kojom se zlostavljalo brojne građane i njihovu djecu, ugrožavalo njihovo zdravlje i oduzimalo pravo na odmor i san. Ovo je stranica posvećena problemu da je država dopuštala to nasilje, da bi na kraju donijela apsurdan zakon prema kojemu klepetanje zvona nije zvuk i kojim se dopušta maltretiranje građana 24 sata dnevno. Tvrdeći da je ova stranica za "one koji mrze sve vezano uz crkvu" ti kršiš bozju zapovijed koja zabranjuje lažno svjedočenje, jer ovo je stranica za one koji imaju običnu ljudsku potrebu za mirom i odmorom.

Komentira: anny, 24-01-2010 19:37,
21. poruka
Dragi Kristijane,
molim vas nemojte se niti truditi niti pokušavati bilo što objašnjavati nekome na ovoj stranici, jer ovo je jedino i isključivo stranica za one koji mrze sve vezano uz crkvu i ostalo. Bilo je već pokušaja onih poput vas i mene da objasne neke stvari ali su na kraju izgubili volju za bilo kakve pokušaje, jer to jednostavno nije moguće. I ma kako pokušali objasniti oni će već iskrenuti značenje vaših riječi. Stoga, čuvjate živce, živite život i dalje onako kako mislite da je pravo i neka vas Bog blagoslovi i čuva.
Pozdrav svima

Komentira: Lujo, 16-12-2009 11:30,
22. Neuroza
Mislim da su tipovi poput Damira zapravo neurotične osobe koje svoju neurozu kamufliraju plaštem vjerničkog zanosa pri čemu pokazuje totalno egoističko nerazumijevanje tuđih potreba.

Evo činjenica. Prema ranije važećem zakonu, crkvena zvonjava smatrala se bukom kao i svi drugi zvuci koji uznemiruju ljude, a koja se može tolerirati samo do kraja dana, ali ne i u rano jutro, navečer i po noći. Jer ljudima je potreban san i odmor, kojega neželjeni zvuci nedvojbeno remete.

Ova odredba je sada nestala iz Zakona o zaštiti od buke, što će reći da se zvonjava zvona ili elektroakustičkih uređaja iz crkvi više ne smatra bukom, dakle niti po danu niti po noći.
Crkve će moći zvoniti od 0-24 sata, ako to žele svećenici. A očito žele, jer je Crkva zahtjev da se potpuno ukine bilo kakva zabrana zvonjave crkvenih zvona, poslala Vladi RH još u srpnju prošle godine.

Praksa da crkvena zvona krše Zakon o zaštiti od buke zvoneći prije dozvoljenih 7 i nakon dozvoljenih 19 sati, bila je svakodnevna svugdje u Hrvatskoj uz prešutno dopuštenje državnih organa koji su zahtjeve za provođenje zakona jednostavno ignorirali, pa novim zakonom ništa bitno neće ni promijeniti za one građane koji žive u blizini crkvenih objekata i kojima su česte, bučne zvonjave, zvonjave do kasno u noć i u rano jutro - pretjerana buka i izvor stresa na koji se ne mogu naviknuti. Nadajmo se da se stanje neće pogoršati, jer prema novom zakonu žrtve terora bukom crkvenih zvona nemaju baš nikakve pravne zaštite.

Naime, sada Crkva nema nikakva ograničenja u zvonjavi - niti u jačini zvonjave, niti u doba dana ili noći, niti u intervalima, niti npr. u otkucavanjima sata u zvoniku svakih pola ili četvrt sata, a građani nikakvu mogućnost pravne zaštite. Izloženi smo na milost i nemilost svećenika, a kolika je njihova volja za maltretiranjem građana u ime Boga pokazuje primjer jednoga od njih koji je vadio pištolj na nesretne ljude koji su molili za milost da njihovo novorođeno dijete može spavati.

Mnogi građani u Hrvatskoj kojima smetaju prečeste, prebučne zvonjave i otkucaji sata u zvoniku, te neprikladni rano -jutarnji, ili kasno -v ečernji termini za to, sigurno neće pljeskati ovoj promjeni zakona. Pogotovo ako će to morati slušati i po noći.

Smatram da se oglašavanje zvonima ili elektroakustičnim uređajima ne treba zabranjivati, ali se mora urediti i po jačini i po terminima i po intervalima. Uostalom, svugdje je već prisutna automatika, nitko to više ne radi ručno, sa štrikom.

Ključni problem je broj decibela na izvoru zvuka - decibeli su odrednica da li se nešto što je u principu ugodno (poput glazbe ili zvonjave zvona) pretvara u buku, sa negativnim posljedicama.
Zato je i pomalo ironična interpretacija Crkve da se sad samo ukida nelogičnost stavljanja crkvenih zvona u rang buke 2003. godine.

Ma, nije problem u zvuku zvonjave crkvenih zvona. On je u principu umirujući, upućuje na tradiciju i način življenja. Ali prestaje to biti ako je zvuk preglasan, prečest ili u neprikladno vrijeme.

Jer, po toj logici i stavu Crkve: pa otkud vam to da su crkvena zvona buka? - i za svaku pjesmu, svirku, još prije bismo mogli reći: pa otkud vam to da je glazba buka?!

Naravno da glazba nije buka, naravno da crkvena zvona nisu buka - ali i glazba i crkvena zvona jesu buka ako se radi o zvučnom pretjerivanju, koje narušava mir, a može ugroziti i zdravlje.

Uostalom, pustimo struku da odradi svoje, neka ona kaže kada i glazba i crkvena zvona iz ugode prelaze u neugodu i zdravstveni rizik.

Komentira: Ivan Krstitelj, 01-12-2009 17:03,
23. Sotona je u njima
Damire, čini mi se da nisi shvatio Kristijanovu poruku. Svi koji ne mogu spavati dok im crkvena zvona trešte kroz prozor spavaće sobe zapravo su Sotonini podanici kojima smetaju sveti katolički decibeli. Zanimljivo je da najviše Sotoninih podanika ima među malom djecom. Čak i kad spavaju najdubljim djetinjim snom, na provalu zvonjave ona se bude i počnu plakati. Ma Vrag je u toj djeci, kažem vam ja. Znam za slučajeve da plaču čak i krštena djeca, što znači da Sotona nadvlada čak i sakrament krštenja.

Komentira: Damir, 01-12-2009 16:50,
24. Većina za pakao manjini
Kristijane, samo nečovječna ništarija može napisati komentar kakav si ti napisao. Mahnita crkvena zvonjava kojom se bešćutno zlostavlja ljude ima s Bogom i Vjerom isto toliko veze koliko TV reklama sa stvarnim ljudskim potrebama. Zvonjava je isto što glasna glazba iz narodnjačkog ćumeza kako bi se privukla publika.

U svakom slučaju, demokracija se ne sastoji u tome da većina može maltretirati manjinu i čineći im život paklom bez prava na odmor i san.

Komentira: Kristijan, 01-12-2009 15:44,
25. Zašto vam zvona unose nemir?
Čitajući ovdjwe neke komentare u svezi zvonjave zvona, nemogu se načuditi, ne komentarima, koliko ljudima koji ih pišu. U tim komentarima mogu se iščitati karakteristike dotičnih osoba koji ih na takav način pišu. Al oprostite, iz njih se može iščitati tolika mržnja, netolerancija, i jedan veliki negativni egoizam gdje pojedinci gledaju samo na sebe i svoje uske potrebe. Nemogu vjerovati da danas Crkva može nekome smetati, sve ono što ona naučava i živi, jer iako nisam svećenik, dio te Crkve sam i ja, po svom krštenju i po svom životu, a kao takav sam, priznajem, i grešan, al trudim se živjeti i sveto, tj biti dobar čovjek za sebe al isto tako za drugoga, kao i poštivati i priznavati Boga.
To što netko nema miran san i nemože spavati, daj čovječe, nije ti to od zvonjave zvona. Zaviri malo u svoju dušu, ili ako hoćeš, u svoju psihu, nutrinu. Sredi prvo svoju unutrašnji život i sebe samoga pa ti onda neće nitko iz vana nanositi nemir u tebe. Misliš li da ako zvona i prestanu sa svojom zvonjavom da ćeš tad rješiti te svoje probleme? Tad će ti smetati opet neke druge stvari ili osobe koje ti ne možeš pdnijeti u svojoj blizini. I onda ksko tamo neki komentator reče, on li ona nemaju namjeru se nikome prilagođavati, al zaboravljaju da se onda svi mi njima moramo prilagoditi, trpeći njihove, nesanice, razno razne boleštine i budalaštine. Jer i dalje tvrdim, ako netko ima svojih osobnih problema, nedolaze mu ti problemi i razne duševne bolesti od Crkve ili zvonjave zvona. Nek potraži svoj izgubljeni mir. A tko zna, možda ga nađeš i u toj Crkvi,al za to trebaš biti vjernik, tj imati povjerenja u Boga i u Njegovu Crkvu.
I na kraju, ako živimo u demokratskom društvu, nije li Demokracija izraz i vladavina volje većine u određenom narodu ili društvu? Pa ako je nas katolika u ovom društvu ogromna većina i ako nama većini ne smeta zvonjava zvona na našim crkvama i jesmo za to da zvona zvone, zašto se onda i nepoštuje volja nas većine građana. Ili je za neke očito demokracija vladavina i poštivanja volje određene manjine nad većinom, i onda bi se mi većina trebali prilagoditi toj manjini da bi oni zadovoljili svoj ego, ali time oni neće biti ništa smireniji i zadovoljniji jer takvi uvijek nalaze druge uzroke svog nezadovoljstva i nesreće, jer za to su im uvijek drugi krivi, a za sebe su oni uvijek upravu i nemaju potrebe oni se drugom prilagođavati i prihvaćati ga kao takvog kakav jest, ALI zato se svi mi moramo prilagoditi tim pojedincima i kao takve ih prihvatiti.
Ja im poručujem, ne sikćite svoju mržnju, nezadovoljstvo i svoj nemir protiv Crkve ili bilo koga drugoga, već prvo pođi od sebe, i pogledaj svoje slabosti i gluposti koje činiš, pa ako uspiješ se samo u nečemu imalo ti sam promijeniti, tada će i ovo društvo već početi bivati, zahvaljujući tvom boljitku i tvojim mirom, boljim, tolerantnijim i demokratičnijim.

More comments...

Dodaj svoj komentar

mXcomment 1.0.9 © 2007-2020 - visualclinic.fr
License Creative Commons - Some rights reserved
« Prethodna   Sljedeća »
nesnosljiva buka na Zametu
Evo javljam se iz rijeckog...
29/01/14 10:31 Dalje ...

Komentira: Marko Marković

Krotki, smjerni zakonodavci
?!
U aktualnom slučaju Tvornice kulture...
22/02/12 10:34 Dalje ...
Komentira: Ajgor

Krotki, smjerni zakonodavci
Buka crkvenih zvona je svima vruć kesten
Treba biti strpljiv i ustrajan.
22/02/12 03:24 Dalje ...
Komentira: crkvena zvona

Neviđena vremena novih moćnika
Dragi Župnici diljem lijepe...
24/01/12 12:30 Dalje ...
Komentira: Razočarana

Crkva kao control freak
Sine pecunia nulla salus
U raspravi o zlostavljanju građana...
20/01/12 12:55 Dalje ...
Komentira: T. Kikić

Logičke smicalice
argumentum ad hominem
Argumentum ad hominem. Šopenhauer...
15/01/12 10:27 Dalje ...
Komentira: regoč

Crkva širi netrpeljivost i...
Buffalo
Ma kud se sve mješaju "presvetli"...
10/01/12 16:22 Dalje ...
Komentira: Jakov

Zvona za tjeranje turista
Evo još jednog primjera nasilja nad...
10/01/12 08:56 Dalje ...
Komentira: gost

hvala zvonima
Hvala zvonima što me bude ranom zorom...