Naslovnica
Crkvena zvonjava
Odrazi
Kontakt
Koalicija za sekularizam
Najčitanije
NaslovnicaKontakt
Crkva širi netrpeljivost i predrasude prema građanima

Iz napisa »Crkva krši zakon?« , objavljenog u Vjesniku od 6. ožujka 2007., doznajemo da unatoč nedvosmislenim odredbama zakona o zaštiti od buke i službama zaduženim za njihovo provođenje Osječanin Zvonko Knežević i njegova obitelj već godinama trpe teror obližnje crkve i torturu bukom crkvenih zvona.

Vrhunac te priče predstavlja naputak biskupa Marina Srakića žrtvi toga terora da se »dogovori sa svećenikom«.

Pokazavši time da još nije raskrstio s navadama iz vremena socijalizma kad se zakone nije naprosto poštovalo, nego se o tome dogovaralo, biskup Marin Srakić je žrtvu uputio svećeniku Pavlu Vukovcu, koji je svojom izjavom Vjesniku da njemu zvonjava ne smeta priznao da krši zakon koji vjerskim zajednicama zabranjuje obavljanja vjerskih obreda i drugih očitovanja vjere, pa tako i korištenje akustičkih uređaja, koji su protivni pravnom poretku i na štetu života i zdravlja i drugih prava i sloboda drugih građana.

Štoviše, izjavom da je Z. Knežević »vjerojatno alergičan na crkvu« svećenik je počinio utuživu povredu zakona o pravnom položaju vjerskih zajednica koji im zabranjuje da u promicanju vjere i drugom svom djelovanju šire netrpeljivost i predrasude prema građanima.

Tomislav Kikić, Mali Lošinj




Komentari posjetitelja (38) RSS feed komentara
ANONIMUS, 09-09-2007 23:52,
1. CRKVENA ZVONA
MA TI SI BOLESTAN ČOVJEK!
 

AdActa, 10-09-2007 07:22,
2. Re: Crkvena zvona
U čemu se, po tvom mišljenju, sastoji ta bolest. Što je bolesno u tvrdnji da je biskup priznao da njegova organizacija krši zakon RH, da mu ne pada na pamet da naredi poštovanje tih zakona već predlaže "dogovor", te da prokazivanjem susjeda kao čovjeka "alergičnog na Crkvu" svećenik širi predrasude o građaninu koji traži poštovanje svojih zakonom definiranih prava?
 

ZVONko, 19-09-2007 06:08,
3. Zvonimirova cesta-ZVONAREVO,HR
Zvona su zvonila tijekom povijesti 
a nasi su ih pradjedovi narucili i platili, pa neka zvone i danas a 
neka oni kome to smeta kupe u ljekarni cepice za usi.Komunjare su ne samo proganjali vjernike, vec su unistavali crkve i zvona a svecenike su masovno proganjali i 
krvnicki ubijali.Cak i staljin(s krvavim rukama)nije zabranio pjesme o zvonu "Kalakoljchik"i 
"vecernji zvon" din,don...BOLESNICI SVIH ZEMALJA - 
OPAMETITE SE!!!
 

MEZNJAR, 19-09-2007 06:37,
4. KOMUNJARSKI ZLOCIN U LANISCU
Mladog svecenika Bulesica u Lanis-cu brutalno su "likvidirali"ateis- 
ti,bezvjernici,crvendaci,koji su vjernicima na silu nametnuti zlocinacku KP ideologiju.A zasto? 
Zato sto je propovjedao:NE KRADI(a 
oni su krali),NE UBIJ(a oni su brutalno ubijali)itd.Mozda su ga 
ubili bas zato,sto su njegova zvona bila preglasna.Tko se krije oko tog ponovnog bjesomucnog napada na CRKVU U HRVATA?!?Vidjet ce se uskoro.
 

AdActa, 19-09-2007 10:22,
5. Odgovor Meznjaru i ZVONku
Zahtjev da Crkva poštuje zakone države koja joj dopušta djelovanje na svome teritoriju nije napad na Crkvu nego legitiman zahtjev za poštivanje zakona te države. Sustavno kršenje zakona pokazuje da kršitelj ne poštuje tu državu, a nepoštovanjem zakona on je faktički potkopava. Dakle, Crkva u Hrvata potkopava državu tih istih Hrvata.
 

MEZNJAR, 21-09-2007 00:41,
6. transistria@web.de
anoniMUSO je odgovorio Zvonku pomalo nespretno i smijesno,ali o zlocinu u Laniscu ni rijeci... 
ateISTI,komunISTI,fasISTI,ekst re-ISTI,antikrISTI svi su ISTI-ISTI- 
ISTI i ostati ce tako vjecno ISTI,a zvona ce zvoniti i nakon sto je komunistima vec odzvonilo.
 

AdActa, 21-09-2007 07:21,
7. Kruške i jabuke
Opravdavati kršenje zakona o zaštiti od buke Republike Hrvatske zločinima koje su počinili prijašnji režimi miješanje je krušaka i jabuka, jer jedno s drugim nema nikakve veze. Današnji zakon o zaštiti od buke nije donijela komunistička jugoslavenska vlast nego demokratski izabrana vlast neovisne Hrvatske. Onaj tko ga sustavno krši spada u pobrojane snage s nastavkom ...ISTI, jer svojim kršenjem zakona terorizira građane i potkopava temelje pravne države.
 

transistria@web.de, 22-09-2007 15:28,
8. DIN-DON...DON-DIN...
Ako se neki bivsi drugovi iz komiteta najedu fazola i onda puste....preglasno dio duse svoje, 
krse li oni tada zakon o zastiti od buke? Vi AD ACTA mogli bi vec jednom staviti zauvijek AD ACTA podmuklo-prozirne napade na Crkvu u Hrvata.A sto je s bukom iz diskoteka,cestnog prometa,zrako- 
plova? To vas ne smeta,ali glavno je da preko zvona nastavljate podmukle napade na crkvu. Kada bi nam barem Talijani vratili sva zvona,sto su nam pokrali po cijeloj Istri, kakva bi to bila onda zvonjava!!Za komunjare je vec rezervirano mjesto u paklu a 
Istrijani ce van kupit kartu da greste tamo odkuda ste prisli.
 

AdActa, 22-09-2007 16:04,
9. Zamjena teza
Ovo je jedna od već otrcanih smicalica za izbjegavanje suštine problema. Prigovor na kršenje zakona od strane Crkve proglašava se podmuklim napadom na Crkvu. 
 
Autor tog glupavog komentara pita što je s bukom prometa, disko klubova i zrakoplova. Evo što je, barem prema njegovoj iščašenoj logici: To je napad na hrvatsko gospodarstvo, napad na turizam, te na obrambenu moć države. 
 
Usput, buka ne smeta samo "komunjarama". Smeta svakom normalnom čovjeku zdrava sluha koji se želi ponekad odmoriti slobodan od tog cirkusiranja. Poznajem mnogo iskrenih katolika koji misle da Bog ne treba decibele da bi znao tko ga voli i poštuje.
 

Hrvat, 25-09-2007 22:42,
10. Zbunjenim fanaticima
Zvona će zvoniti i kad izađemo iz srednjeg vijeka i počnemo poštivati zakone. Kad izumru farizeji, primitivci i fanatici. Kad nestane parole "Bog i Hrvati – tko nije, neka pati!". I tada će zvoniti crkvena zvona. Samo – tiše. Bit će ih ugodno slušati i razmišljati o Bogu a ne o zvonaru.
 

AdActa, 26-09-2007 06:38,
11. Re: Zbunjenim fanaticima
Zaglušujuća buka crkvenih zvona danas nije djelo zvonara nego elektromehaničkih naprava pod kontrolom elektroničkih uređaja upravljanih radio valovima iz centara u inozemstvu. A hrvatski kler to naziva vjekovnom tradicijom ...
 

Hrvat, 26-09-2007 18:15,
12. Odgovor farizeju
"Istrijani ce van kupit kartu da greste tamo odkuda ste prisli." 
 
Transistria, pričajte u svoje ime ako želite igrati pošteno. Puno ima Istrijana, Hrvata po srcu i krvi, katolika, koji razumiju muke bližnjega svoga, poštuju zakone i nemaju adresu x@y.de nego a@b.hr.
 

transistria@web.de, 29-09-2007 11:01,
13. ZVONAR
Svakoga gosta 3 dana dosta!Gost trabunja sam sa sobom i tjesi se, da vremena crvenih nemani,Marxa,Engelsa,Staljina i moskovskog trabanta i zlocinca tita s krvavim rukama nisu jos prosla i lazno se predstavlja kao da je toboze Hrvat i Katolik...Takvi su "drugovi i drugarice"po Istri i Hrvatskoj ne 
samo ubijali svecenike,casne sestre,meznjare itd,vec su iz mrznje mijenjali stoljetne nazive svih imena gradica i sela,koji su 
pocinjali sa Sveti..ili Sveta..Tako mozete procitati u popisu "Mesta SFRJ"da u Istri postoje mjesta Petar u sumi(valjda partizan?) ,Ivan,Anton,Petar,Ana itd.I tim mjestima je trebalo "odzvoniti",ali su vjernici opet nakon pada krvavog komunizma uspjeli zadrzati stare nazive svojih mjesta.Na Brijunima bile su nekada 3 crkve,ali zlocinac tito ih je dao srusiti. 
Taj gost mogao bi se potpisivati na 
engleskom GHOST pa bi to znacili bas ono sto je=sablast,utvara,prividjenje, avet,opasnost koja prijeti od crvenog ateizma itd.Sto se tice moje adrese najradje bi je vidio na Golom otoku,gdje su zavrsili mnogi vjernici-Hrvati-katolici za vrijeme crvene strahovlade tita i raznim titica.
 

AdActa, 30-09-2007 18:59,
14. Trabunjanje
Zvonaru, kakve veze ima tvoje trabunjanje o Marxu, crvenima, Brijunima i t.d. s činjenicom da Crkva zvonjavom krši zakon o zaštiti od buke? Zar Crkva ima neka posebna prava, a među njima i pravo da ne poštuje zakone države u kojoj djeluje?
 

zvonar, 01-10-2007 13:24,
15. transistria@web.de
Gost,koji je pobrkao otoke.Ateisti obicno ne znaju ni najosnovnije stvari,pa ni 10 zapovjedi Bozje(ne kradi,ne ubij,ne lazi)pa misle da se toga ne trebaju pridrzavati kao u proslosti,za vrijeme njihove crvene diktature.Ja sam spomenuo Goli otok a ne Brijune,gdje se je bio ugnjezdio onaj tito s krvavim rukama,koga su Staljin i Berija bili naucili krvavi zanat apsolutnog diktatora...Sto ne odgovoris i na ta pitanja?
 

AdActa, 03-10-2007 07:49,
16. Bog u decibelima
Dobro, Transistria, ne osporavam ti pravo da raspravljas o otocima, od golih do brijunskih, pa ni o ateizmu. No izjasni se konačno o tome kakve veze ima protivljenje protuzakonitoj crkvenoj zvonjavi s odnosom prema Bogu. Zar ne znaš da je božji sin Isus jasno odijelio "carevo i božje" dajući naputak onima koji u njega vjeruju da valja poštovati "careve", t.j. državne zakone. Crkva u Hrvata taj Isusov naputak sustavno ignorira. Ili ti možda hoćeš reći da se Bog nalazi u decibelima crkvenih zvona, po formuli "što više decibela, to više vjere u srcu"?
 

ara, 28-07-2008 14:03,
17. ODGOVOR ONIMA KOJI NEVIDE DALJE OD NOSA
komunjare su u komunizmu naganjale svečenike, a danas u demokraciji svečenici lažu, mješaju se u politiku, grade šoping centre, vrte kapitalom i naganjaju malu djecu. Vjeronauk? , ja se svoje djete ne usudim pustit na vjeronauk, pa mi je onda u komunizmu,zaključujem bilo bolje, u crkvu sam išla, a disciplina za razliku od danas je postajala. BAHATOSTI NIKAD KRAJA.
 

ubersoldat, 26-10-2008 22:04,
18. kome zvono zvoni?
ateistima, nihilisima, komunistima, neo_liberalima, okultistima, i drugim mrziteljima crkve smeta svaki prizvuk na vjeru i katoličanstvo u hrvata, tako da me to ni malo ne iznenađuje .... samo se nadam da će se jednog dana sjetiti kome može zahvaliti što smo još uvijek Hrvati, a ne nešto drugo!
 

Hrvat, 27-10-2008 09:13,
19. Hvala lijepa na takvom hrvatstvu
Dragi Ubersoldat, svakom normalnom čovjeku zdravog sluha smeta buka i posve mu je svejedno dolazi li ona s crkvenog zvonika, iz zvučnika razularenog susjeda koji sluša techno, urlanja pijanaca pred prozorima stana ili s muslimanskog minareta. Onaj tko ima malu bebu koja plače jer je zbog buke iznenada probuđena ili bolesnika kojem treba mir, a sam mora biti odmoran da bi radio nije mrzitelj Crkve kao vjerske ustanove već žrtva bezdušnih zlostavljača iz redove te Crkve. A ako tebi biti Hrvat znači pristati da budeš žrtva tog nasilništva, hvala ti lijepa na takvom hrvatstvu.
 

Još jedan Hrvat, 27-10-2008 10:00,
20. hvala, ali hvala NE!
Kad netko začepi uši dok grme crkvena zvona, odreži mu uši i baci preko Dunava! To je parola pod kojom bi tipovi poput Ubersoldata utjerivali narod u svoje stado. Na takvo hrvatstvo kažem i ja "hvala", ali "hvala, ne!"
 

silazi_s_križa_kržljavče!, 31-10-2008 13:11,
21. crkva
Svi mali jadni katolici nek uđu u svoje mišje rupe i ne izlaze iz njih, križ se nosi na leđima, ne na vratu, licemjeri bijedni. Molite se svom malom plagijatu religija i običaja koji su došli prije vas i laštite svoju dušu koja je mrtva i usmrđena iznutra, lijep pozdrav. :)
 

luka, 24-04-2009 18:33,
22. zvona
gospodine kikic, tražeći po inernetu neke stvari, naisao sam na ovu vasu stranicu i problemima oko zvona. mislim da je vas problem osoban - zasto? po prezimenu vidim da niste iz primorja, a zivite u malom losinju, te vas smataju zvona. vjerojatno ste se trebali prije informirati jer zvona koja zvone, zvonila su i prije nego ste vi ili vasi preci dosli na losinj.  
to vam je isto da ste kupili kucu i onda saznali da u blizini prolazi vlak - sto ce te i zbog toga prosvjedovati da se zeljeznicka pruga pomakne. 
zadnje - pitanje zvona ne ulazi u problematiku buke - jer se radi o kulturno-povijesno-vjerskom elementu i znacajci ovog geografskog podrucje (mislim na europu). mislite da bi u jednom kontekstu islamske kulture zabranili da se sa minarete u odredeni sat cuje poziv na molitvu. bilo cudno da dodete u instanbul i ne cujete pozive sa minareta. 
tako da bi se vas problem morao staviti u kulturno-povijesni kontekst i onda realno priznati da je zvonjava dio krscanske kulture kojoj ovaj nas narod pripada.stoga kamo god zivjeli na podrucju europe neminovno cete cuti zvuk (a ne buku) zvona. 
hvala
 

tk, 24-04-2009 19:40,
23. Žrtve vjere i tradicije
Luka, u pravu ste: moj problem je osoban. Stan mi je udaljen 15 metara od zvona tako da tijekom dana nikada nemam duze od pola sata mira. A to je vrlo osoban problam. Nadalje, od pokušaja do prodam stan i odselim na neko pristojnije mjesto sam morao odustati jer mi blizina izvora buke ruši cijenu stana. I to je, priznat ćete čak i Vi, osobni problem. Smatrate li Vi možda da je osobne probleme zabranjeno imati i iznositi ih u javnost? 
 
Vaša primjedba da su zvona pored moga stana zvonilka i prije nego sto sam ja i moji preci došli na Lošinj nije utemeljena na činjenicama, jer ih ne poznajete ili pak namjerno iskrivljujete. Zvonjava je postala moj "osobni problem", ali i problem mojih susjeda, prije četiri godine kad je bogaćenje katoličke Crkve omogućilo da se i crkva pored moga stana opremi modernom elektro-akustičkom opremom. Tada se ispoljila i arogancija porivom za ispoljavanjem moći, pa više ništa nije bilo kao prije kada se zvonilo u granicama pristojnosti i međusobne tolerancije. 
 
Točno je da zvonjava nije ušla u Zakon o zaštiti od buke, no to je flagrantan dokaz poltronizma hrvatskih političkih struktura prema Crkvi. Kulturno - povijesno - vjerski element, kako Vi nazivate akustički učinak udaranja dva komada metala jedan od drugi, izvor je buke i tu fizikalnu i medicinsku činjenicu ne mogu opovrći nikakvo pozivanje na kršćansku kulturu. Kulturni, vjerski, tradicijski element u toj buci mi ni malo ne pomaže kad želim mir i odmor. 
 
Zakonom o zaštiti od buke kojim se upraviteljima crkvenih zvona dopušta da bez ikakvih ograničenja zlostavljaju okolinu, brojni su građani učinjeni žrtvama vjere, tradicije i svega drugog što ste s dozom patetike pobrojali.
 

navrnuti katolik, 04-05-2009 08:38,
24. glavobolja od zvonjave
Crkva namjerno provocira jer ima podršku vlasti.Došlo njihovih 5 minuta pa slave zvonjavom u svako doba.
 

Vjernik, 30-05-2009 18:25,
25. mudrost
Bože, kuda idemo... Sve slijepo...
 

Jerko, 30-05-2009 18:49,
26. boli glava
Problem je što je sve gluho pa ne čuje buku od koje boli glava.
 

meho, 04-07-2009 18:17,
27. evo jedne žrtve, ahhhhhhhh
Pozdrav svima ovdje,gospodine tk vi malo previše tresete po crkvi, zvona su zvonila oduvijek i oduvijek je bilo onih kojima su smetala i kojima nisu smetala, tako je i danas. Ne želim ulaziti u debatu sa vama oko toga svega (meni osobno zvona zvone, a ne buče, ali ja sam ja...), samo moram istaknuti jednu možemo tako već nazvati i parolu kojom se redovito koristite, a to je BESRAMNO BOGAĆENJE CRKVE, pa zašto svi vi koji ste protiv crkve upotrebljavate tu istu frazu, gdje su bili svi takvi poput vas kad se crkvi oduzimala imovina, kad su svećenici završavali u zatvorima i tome slično. Sad nas najedanput bode crkva i elektrifikacija zvona i sve to.  
Pa dragi gospodine tk ako imate automobil novije proizvodnje vjerovatno imate servo volan i slične novotarije, pa zašto onda i crkva ne bi imala modernizirana zvona, a osim toga to zvone ona ista zvona (u većini slučajeva) samo što ih pokreće elektronika.... 
Da li vam smeta zvuk sutomobila koji prolaze ispod vašeg prozora ili zvuk motora ili takvi zvukovi. Vjerovatno i ne, jer ćete objasniti da ste se na to naviknuli, ali zvonaaaaaaaaaaaaaaaa..... :grin  
Zvona koja mi zvone na 20 m od moje kuće, ali zvone, ne buče nego zvone, ne pretvaraju me uopće u nikakvu žrtvu, baš dapače.... 
Probaj i ti.... Ne slušati buku nego zvonjenje zvona, možda ti tako bude lakše....
 

darko, 04-07-2009 19:11,
28. techno pop
Moj meho, ako gospodin tk ima auto sa servo volanom i sličnim novotarijama to mu ne daje pravo da divlja po cestama i ugrožava druge. A crkva se modernizirala i sada sve živo u okolici maltretira pritiskom na gumb. A ti samo uživaj u zvonjavi, ali zašto moram i ja??? To je isto kao da ja uživam u preglasnoj techno glazbi pa očekujem da i ti uživaš.
 

meho, 04-07-2009 21:57,
29. ah
Dragi Darko, 
ja nemah najmeru reći da gospodinu tk servo volan daje pravo da divlja po cesti ni crkvama da zvona uznemiravaju, ja htjedoh reći da se obrušavate svi na crkvu da se bahato obogatila i zvoni, ali u kontekstu da je i crkva napredovala i da imaju elektronsko upravljanje zvonima a to nema veze sa bogaćenjem, zar ne? 
Uostalom ako ćemo dalje komentirati nije u pravu gospodin tk kad kaže da ne može prodati stan jer je blizu crkve i zvonika sa kojih zvone zvona, 
ja sam najbolji dokaz, kupio sam kuću 20 m od crkve, ne idem u crkvu, muslimanske sam vjeroispovjesti, ali zvona sa crkve mi uopće ne smetaju, mislim da ne bi trebala ni vama svima... Sve vam je to samo stvar međusobne tolerancije, a baš i nije ništa tako strašno ako zvono zvoni u jutro, u podne i navečer, to sve skupa traje kratko i nije nepodnošljivo kao što to vi prikazujete. Pa ta zvona zvone oduvijek i valjda ste imali dovoljno vremena, kroz cijeli život koji živite njihovoj blizini, da se na njih naviknete. Zar ne? 
Ljudi se naviknu živjeti uz željezničku prugu, uz aerodrom, uz prometnicu, kafić, diskoteku i sl. pa se nikad nije otvorila stranica za napadanje na njih kao što se to radi po pitanju crkve. 
Malo otužno, uistinu....
 

elektro pop, 04-07-2009 22:00,
30. ccccc
:p :p  
Tehno pope, vjerovatno bi mi išla na živce tehno muzika nekoliko dana, ali nakon toga bi to postala svakodnevnica na koju se navikneš i to ti je to. Kratko i jasno. Čudno da se već nisi navikao na zvonjavu :? :cry
 

jaosiganama, 05-07-2009 08:46,
31. toleriraj maltretiranje
Jebem ja priče o toleranciji kad se traži da ja toleriram što me siluju bukom a ne pada im napamet da toleriraju moju potrebu za odmorom. A ti ga meho sereš jer mnoge crkve zvone po cjeli dan i noć i otkucavaju vrjeme. Ma kome to treba? A ja treba da toleriram što me maltretiraju. Jao si ga nama kraj takve tolerancije. Jel da toleriramo i kad te neko premlati?
 

tovar, 05-07-2009 09:02,
32. i magarac se navikne
Točno, navikneš se na sve. Zato se kaže naviko se ko magarac na batine. Tako se i žene naviknu da ih pijani muževi svaki dan tuku. Pa je čudno da se neka ne navikne nego zove Policiju, a onda ih popovi grde jer da je brak svetinja.
 

meho, 05-07-2009 14:26,
33. ajme meni
E grozota, 
prvo i osnovno užasno ste nekulturni i to je već pokazatelj vašeg razmišljanja, a niti jedan svećenik neće podržavat muškarca koji tuče ženu u braku, očito nikada niste sa svećenicima razgovarali niti znate stav crkve o tome. Odvratni ste, sve se svodi samo na vrijeđanje. Cijela ova stranica je takva. 
Fuj!!!!!
 

jure, 05-07-2009 15:04,
34. Meho katolik
Meho, napisa si da si musliman pa me zanima jesi ti razgovara sa svećenicima pa da znaš stav crkve :) U pravu si da svećenik neće podržavat muškarca da tuče ženu u braku ali to nema veze s onim što piše Tovar, tj. on nije napisa da će pop podržat muža. a istina je da pop neće ženi odobrit razvod braka nego će savjetovat da trpi jer je Božja volja i "ko te voli taj te tuče".
 

meho katolik, 05-07-2009 19:03,
35. a laprdanja
Ma evo da ti malo objasnim: 
Ja sam musliman, ali imam sreću da imam za prijatelje svećenike katoličke crkve, puno se razgovara i mogu ti reći da svi na ovoj stranici imate potpuno krivo mišljenje o njima i o crkvi uopće. Da se razumijemo nije samo jedan svećenik s kojim imam čast kontaktirati, ima ih više, to moram naglasiti jer ćeš odmah reći da je to jedan od rijetkih koji su normalni, e pa varate se, velika većina ih je normalna i razumna. Ne kažem da nema i onih drugih ali nije ih sigurno toliko kao što to vi prikazujete i ispada da su svi svećenici idioti. 
Ono što ti govoriš nije istina, probaj naći nekog svećenika pa načmi temu batina u braku, začudit će te njegovi odgovori. Nikada neće reći ženi da trpi jer Bog ne traži trpljenje na taj način. Ono u "dobru i zlu" koje izrečeš prilikom sklapanja braka podrazumijeva u dobru i zlu (ali to zlo se odnosi na teške situacije života, na neimaštinu ako je prisutna, na bolest i tome slično), nikako na batine. Dapače, svakoj će ženi savjetovati da se makne od napasnika i nasilnika, jer Bog ne želi takav odnos, a u braku su ravnopravni i muškarac i žena. I sigurno nikada neće reći ženi da pogne glavu i pusti da ju muž tuče. Tu ste u zabludi... Velikoj. Moj savjet ti je porazgovaraj sa nekim od njih, spoznat ćeš puno stvari o životu i zasigurno sagledati život drugim očima, ja ti to mogu potvrditi iz vlastitog iskustva. Nikad mi nije nitko od njih rekao ništa ružno meni zato jer sam to što jesam, a nakon druženja s njima puno stvari mi je postalo jasnije. Probaj i ti.... Iznenadit ćeš se... Eh da moram reći i to da sam oženjen da ne bude opet da su oni homoseksualci pa se zato druže sa mnom, jer to je obično isto ono što im se prišiva, redovno. 
Kažem ti probaj i ti, promijenit ćeš se u potpunosti i spoznat koliko si u zabludi. 
Lijepi ti pozdrav
 

ana, 05-07-2009 19:38,
36. silovanje
Je sagledat ćeš život drugim očima, tj ne svojim nego očima nekog lika u mantiji koji nema veze sa stvarnim životom. Kao onaj Kustić koji je pisao za novine da žena ne smije pobaciti djete koje joj uvali silovatelj nego treba da ga voli. Tako što može reći samo neki idiot i nitkov, a ovaj nosi popovsku mantiju.
 

meho katolik, 05-07-2009 20:52,
37. ajme meni
Ana možda ti baš nemaš pojma o životu, a ja više nemam potrebe za objašnjavanje ni pisanje, svi vi koji niste nikad bili u kontaktima sa svećenicima koji su i više nego u vezi sa stvarnim životom imate ovakav stav i predrasude radi nekoga koji zagovara neku bedastoću. Nisu svi takvi kao što ti misliš. Možda bi se jako iznenadila koliko realno sagledavaju život i probleme ljudi oko sebe i koliko razumiju.... 
Doviđenja
 

ana, 06-07-2009 09:21,
38. daleko im kuća
Meho katoliče, koliko su svećenici u vezi sa stvarnim životom pokazao je Kustić koji javno u novinama zagovara bedastoću da žena ne smije pobaciti djete koje joj napravi na silu neki mahniti divljak. A to je napisao u jutarnjoj propovjedi za Jutarnji list. Pa ako je to da realno sagledavaju život i probleme ljudi oko sebe i koliko razumiju, daleko im kuća i što dalje od mene.
 

Ime
Naslov  
 
Komentar
  Dostupni znakovi:  
 
   
   

Dodajte Vaš komentar



mXcomment 1.0.3 © 2007-2010 - visualclinic.fr
License Creative Commons - Some rights reserved
Ponedjeljak, 20 Kolovoz 2007
 
« Prethodna   Sljedeća »
Gargoyle.jpg
Zadnji komentari
Ne želim da mi diktiraju kako da živim
Buka kao dokaz vjere
Naravno da si griješna duša i dragi Bog...
28/01/10 09:31 Više...
Komentira: Delboy

Ne želim da mi diktiraju kako da živim
Odgovor - posljednji
Ma o čemu ti pričaš, niti sam pokajnica...
27/01/10 22:01 Više...
Komentira: Anny

Ne želim da mi diktiraju kako da živim
Pokajnica Anny
Annny piše: Znači priznaješ da si...
26/01/10 09:57 Više...
Komentira: Delboy

Ne želim da mi diktiraju kako da živim
eto vidite
Dragi moji, vidite da sam bila u pravu...
25/01/10 21:49 Više...
Komentira: Anny

Ne želim da mi diktiraju kako da živim
Bešćutnost
Anny ima bolesnu logiku po kojoj mrziš...
25/01/10 11:56 Više...
Komentira: Zvoni zvonce

Ne želim da mi diktiraju kako da živim
Anny laže!
Draga Anny, tvoja tvrdnja da jer ovo je...
25/01/10 09:32 Više...
Komentira: Delboy

Ne želim da mi diktiraju kako da živim
poruka
Dragi Kristijane, molim vas nemojte se...
24/01/10 19:37 Više...
Komentira: anny

Ne želim da mi diktiraju kako da živim
Neuroza
Mislim da su tipovi poput Damira...
16/12/09 11:30 Više...
Komentira: Lujo

Ne želim da mi diktiraju kako da živim
Sotona je u njima
Damire, čini mi se da nisi shvatio...
01/12/09 17:03 Više...
Komentira: Ivan Krstitelj

Ne želim da mi diktiraju kako da živim
Većina za pakao manjini
Kristijane, samo nečovječna ništarija...
01/12/09 16:50 Više...
Komentira: Damir

Ne želim da mi diktiraju kako da živim
Zašto vam zvona unose nemir?
Čitajući ovdjwe neke komentare u svezi...
01/12/09 15:44 Više...
Komentira: Kristijan

Sekularnom je karakteru države odzvonilo
Zajedno protiv crkve
DAVID - Udruga građana za zaštitu...
23/11/09 15:26 Više...
Komentira: Heretik

Tortura raskalašenom zvonjavom
apsolutna tortura
nevjerojatno koliko ta zvonjava može...
13/11/09 19:05 Više...
Komentira: Vec

Susjedi iz pakla
@nikola
nadam se da će ti pored prozora...
10/11/09 10:39 Više...
Komentira: antipop

Ozakonjenje terora
NEVJEROVATNA BUKA
slučajno sam naletio na ove priloge i...
06/10/09 19:15 Više...
Komentira: MARIN ST

Ne želim da mi diktiraju kako da živim
Majko moja...
Nema vam koristi od borbe, odustanite....
06/10/09 01:42 Više...
Komentira: Skojevac

Zakon o oglašavanju osnovne djelatnosti...
Svatko ima pravo na zdrav život
Mislim da - nažalost - nema rješenja...
27/08/09 10:45 Više...
Komentira: AdActa

Zakon o oglašavanju osnovne djelatnosti...
molim savjet
Mene taj problem muči trenutno i nemam...
26/08/09 20:02 Više...
Komentira: otočanka

Mučenici vjere i tradicije
molim savjet
Ma ja vidim da ste vi to davno...
26/08/09 20:00 Više...
Komentira: otočanka

Sekularnom je karakteru države odzvonilo
Božja zapovijed
Biskupi su iz političkih razloga na čas...
22/08/09 12:14 Više...
Komentira: Emaus

 

© 2010 Ad Acta